Jun 5, 2009

. muncul kembali .

sebulan . tak . hampir 2 bulan juga . rindu untuk mengaktifkan diri semula . bila cuti . idea pun bercuti . malas pun ada sebenarnya nak menghadap lappie ni . alih2 hari ni baru bertemu . tak ada idea apa . cuma nak continue citer a @ e .

akhirnya! dia aku pilih!
mayb sbb ikhlas . atau sebab ..... . entah la . yang pasti ada rasa bahagia . hilang rasa sakit . tapi dalam suka masih ada rasa bimbang . kenapa ya? tak mengapa . biar hanya aku yang rasa . dia banyak mendorong . ikhlas setia jujur penting bagi aku . mungkin jua pada semua . pada dia . terima kasih 'a' .

dia yang lainnya..
aku tinggalkan kenangan . maaf aku beri . percaya tiada benci . semoga bahagia sentiasa disisi . walau masih ada rasa e2, aku tahu rasa e2 tak akan mungkin untuk aku . kerana aku tahu tiada penah ada rasa e2 pada kam0o . mungkin aku 'bodoh' . 'bodoh' untuk tahu . tapi tak mengapa . kerana bahagia e2 kini ada bersama aku . terima kasih juga untuk kam0o 'e' .


*next*

masa aku taip citer ni . aku dalam klas web design . 2 jam tunggu en deen . tapi rupanya suma lect. ada meeting . nak buat cane . dari bosan menerjah baik aku buat apa yang patut . abis 'fb' , 'fs' aku da redah . 'ms' je tak dan nak view . tapi takpe . rasa2nya tak ada apa yang baru . hurm, suma dah nak balik . secara rasminya klas d batalkan . [untung la..memang dah abis waktu klas pun] jumpa lagi lain hari


~with luv_cha'a~

No comments:

Post a Comment