Feb 12, 2009

-cerIteracInta-

aqu jua punya bahagia..kerana bahagia e2 ada d mana mana..baru qu tahu, masih lagi qu punya bahagia kerana walau saja aqu d kecewakan cinta..masih qu punya insan insan d sisi yang sudi menemani..CINTA..e2 dia..dia yang pernah membuat aqu jatuh cinta..dia yang pernah membuat aqu rasa bahagia..dan dia juga pernah mengajar qu erti sakit kerana cinta..atas dasar apa?? mengapa?? dan bagaimana?? dia..dia lebih tahu akan hatinya..akan hati yang mana untuknya..akan hati yang serupa apa yang d kejarnya..akan hati siapa yang punya hatinya..sungguh..hati kecil ini tidak dapat menduga akan isi hati c dia..

--*--

hari ini..untuk sekian kali yang entah keberapa yang tidak pernah hendak qu bilang..masih ada lagi yang cuba mendekati..masih ada lagi yang cuba menaruh harapan tidak pasti..masih jua menanti..walau payah untuknya meskipun mendengarkan jawapan..entah bilangan digit yang berapa..bukan dia saja..bukan hanya kau saja..mungkin jua yang lain nya..yang tidak pernah aqu ketahui akan kehadirannya..adakah hati..?? perasaan..?? jiwa..?? aqu sendiri tidak mengetahui d sebaliknya..atau mungkin saja tidak akan pernah aqu tahu akannya..haaaaa..bagaimana ya? bagaimana hendak qu jadi seorang yang cekal hatinya..? tabah jiwanya..? owhh..e2 ada caranya..qu tahu kalian juga tahu..
--*--

pada c dia yang baru saja melepaskan rasa..membicarakan soal jiwa..maaf qu kata..d hati..masih belum ada jiwa..masih kosong rasanya..masih perlu d baja pohon pohon ceria..qu tahu yang kau tahu bagaimana aqu d kala hati yang masih memerlukan masa..menyiram pohon kesabaran..memupuk rasa keselesaan..buat diri qu sendiri..supaya menjadi insan tabah yang cekal hati dan jiwanya..seikhlas maaf dari hati kerdil berjiwa kecil..moga yang berhak menerima mendapat jiwa dan hati nya..
--*--

bagi aqu d cni..biarkan jiwa qu sendiri..biarkan hati qu berlagu sepi..walau jasad menunjukkan ceria..walau diri terasa letihnya..namun qu juga mahu punya bahagia..

~with love_cha'a~

No comments:

Post a Comment