Feb 13, 2009

-penantian-

untuk sekian kalinya..penantian seorang insan masih belum dapat dihentikan..tak termampu rasanya untuk meletakkan hentian sejati..takut terjadi satu perhentian abadi..tidak juga mampu memberi jiwa..takut ada nanti yang rasa terluka kerananya..




apa lagi perlu d laksana..? apa lagi perlu d kata..? apa lagi perlu d jaga..? apa lagi apa yang aqu terlupa..? sampaikan isinya..dia sudah..sampaikan maksudnya..juga pasti dia cerita..sampaikan jiwa dia yang sedikit terkesan..mungkin ada rasa e2..erm..tapi pada aqu..?




aqu..? aqu bagaimana ya..? adakah rasa e2..? wujud jiwa sebegitu..? soalan yang tidak perlu d beritahu akan jawapan nya..kerana masih tercalar rasa e2..rasa yang semakin berlalu..rasa yang mungkin ada gantinya..rasa lagi..iya la..cuma rasa saja yang mungkin berlaku..kerna penantian mungkin jua akan terus d situ..yang tidak tahu mana hentian setianya..adakah d sini..atau d milik yang lain..?huuu..




hati aqu masih d situ..?ada kemungkinannya..mungkin jua tidak sepenuhnya..tapi sayang..?erm.. jiwa aqu sudah berlalu..sepiii..namun masih ada bahagia..masih ada ceria..masih lagi d sini..ya..aqu d sini..tetap d sini..tidak berlalu kemana mana..masih belum mahu singgah d mana akan d punya..masih tidak mampu berbicara soalnya..tidak terbiasa lagi meletakkan jiwa..erm..




hati..


jiwa..


dan..


penantian..


masih juga d situ..



~with love_cha'a~

No comments:

Post a Comment